Propuesta de una app como estrategia de marketing internacional para el sector turístico de Santa Marta-Magdalena

Santa Marta is an important (destination) in the national tourism of Colombia and for the world, its parks, culture, natural resources, people, and stories are aspects that positively influence the city's tourism, the objective of this work is based on the creation and implementation of an app...

Full description

Autores:
Lopez Mejia, Stefany
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9442
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9442
Palabra clave:
App, Santa Marta, Turismo, Marketing, Exterior, Internacionalización.
App, Santa Marta, Tourism, Marketing, Foreign, Internationalization.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)