Revisión documental sobre las estrategias pedagógicas para la producción y el fortalecimiento de textos narrativos en estudiantes de básica primaria
This monograph proposes a documentary review to identify the pedagogical strategies and digital tools used in the school contexts of the last six years, for the production and strengthening of narrative texts in elementary school students. For this, information was collected from national and intern...
- Autores:
-
Rodríguez Layton, Karen Vanessa
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6449
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6449
- Palabra clave:
- Estrategias pedagógicas
Herramientas de escritura digitales
Texto narrativo
Plataformas digitales de aprendizaje
Producción escrita
420
Pedagogical strategies
Writing tools
Narrative text
Digital learning platforms
Written production
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)