Plan de negocios para la creación de una agencia de viajes especializadas en ecoturismo, con operaciones en el Departamento del Magdalena y la Guajira

Through the analysis of tourism practices, it was possible to identify the current and future transcendences, from an economic, social, environmental aspect, which seeks to meet the needs of tourists, the environment and industry. In search of developing support standards focused on tourism aspects...

Full description

Autores:
Lara Peralta, Michelle
Roldan Amaya, Nora
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6820
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6820
Palabra clave:
Plan estratégico
turismo colombiano
business plan
marketer
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)