Diseño de una actividad integradora para la enseñanza del concepto de respiración humana en estudiantes de 7° grado de un colegio del Municipio de Soacha
This research addresses interdisciplinary teaching as an alternative that has been shown to be effective for the development of scientific skills, as it allows students to better understand natural phenomena (Busquets, Silva, & Larrosa, 2016). A summary of the general research is proposed, f...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11479
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1694
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11479
- Palabra clave:
- renovación curricular
interdisciplinariedad
didáctica
ciencias naturales
competencia científica
Curriculum innovation
interdisciplinarity
didactics
natural science
scientific competence
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0