Diseño de una actividad integradora para la enseñanza del concepto de respiración humana en estudiantes de 7° grado de un colegio del Municipio de Soacha

This research addresses interdisciplinary teaching as an alternative that has been shown to be effective for the development of scientific skills, as it allows students to better understand natural phenomena (Busquets, Silva, & Larrosa, 2016). A summary of the general research is proposed, f...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11479
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1694
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11479
Palabra clave:
renovación curricular
interdisciplinariedad
didáctica
ciencias naturales
competencia científica
Curriculum innovation
interdisciplinarity
didactics
natural science
scientific competence
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0