Ruta metodológica para la caracterización de las creencias epistemológicas de profesores del distrito en torno a las pedagogías críticas en ELT

Critical pedagogies have been widely addressed in the academic community due to their contribution to the construction of critical citizenships. However, there is little research and academic production in the training of English teachers and their teaching practices. This paper shows the methodolog...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11440
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1415
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11440
Palabra clave:
retos de la educación pos pendemia
pedagogía crítica
ELT (English Language Teaching)
formación docente
creencias epistemológicas de los maestros
Challenges of Post-pandemic education
critical pedagogy
ELT (English Language Teaching)
teacher training
teachers’ epistemological beliefs
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0