Narrativas sobre las dinámicas y acompañamiento familiar de un grupo de padres con hijos que presentan bajo rendimiento académico en una escuela rural de la Palma Cundinamarca
The present work was carried out with the objective of analyzing the narratives about the dynamics and family support of a group of parents with children who present low academic performance in a rural public institution in La Palma Cundinamarca. For its study, the qualitative methodology was used,...
- Autores:
-
Moreno, Karen Dayana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7328
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7328
- Palabra clave:
- Dinámica familiar
Rendimiento académico - Psicología
estrategias de acompañamiento académico
150
Family dynamics
Academic performance - Psychology
academic support strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)