Plan de marketing relacional para la fidelización de clientes empresa Industrias Alimenticias Carolina S.A.S. (INDACAROL – Villavicencio) Proyecto de Grado

Currently, relationship marketing plays a fundamental role in companies, through customer loyalty, attracting more prospects which generates greater profitability for the organization, so it was decided to propose a relationship marketing plan to the INDACAROL company SAS in order to generate new st...

Full description

Autores:
Jhasbleidy Barragán Galán, Maira Alejandra Olaya
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4863
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4863
Palabra clave:
Marketing relacional
Estrategias
Fidelización
Clientes
Relational marketing
strategies
Loyalty
Customers
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)