Plan de marketing relacional para la fidelización de clientes empresa Industrias Alimenticias Carolina S.A.S. (INDACAROL – Villavicencio) Proyecto de Grado
Currently, relationship marketing plays a fundamental role in companies, through customer loyalty, attracting more prospects which generates greater profitability for the organization, so it was decided to propose a relationship marketing plan to the INDACAROL company SAS in order to generate new st...
- Autores:
-
Jhasbleidy Barragán Galán, Maira Alejandra Olaya
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4863
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4863
- Palabra clave:
- Marketing relacional
Estrategias
Fidelización
Clientes
Relational marketing
strategies
Loyalty
Customers
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)