Medición y mejora de la satisfacción del usuario con un método basado en la norma ISO 10002 en Expreso la Gaitana en la ciudad de Neiva

The present work, entitled "Measurement and Improvement of User Satisfaction with a Method Based on the ISO 10002 Standard in the Expreso la Gaitana in the City of Neiva", is based on knowing whether the response that users are having to the services provided by the company is Satisfactory...

Full description

Autores:
Aponte Cárdenas, Maria Alejandra
Arce Nuñez, Luisa Fernanda
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7801
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7801
Palabra clave:
Norma ISO 10002
Tratamiento de quejas y reclamos
Atención al cliente
Satisfacción
Norma ISO 10002
Treatment of complaints and claims
Customer Support
Satisfaction
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)