La Tecnología como Estrategia Didáctica en el Fortalecimiento de los Procesos Lecto Escriturales en los Estudiantes de Tercero De Primaria del Colegio Alegría Del Niño del Distrito Riohacha
Taking into account what was affirmed by the Ministry of Higher Education (MEN), where it ratifies that through technologies, significant learning can be developed and promote the different teaching processes. In this sense, the present monographic work, Technology as a Didactic Strategy in the Stre...
- Autores:
-
Barcinilla Martínez, Treicy Dayana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7139
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7139
- Palabra clave:
- Escritura
lectura
Herramientas Tecnológicas
Estrategias, Aprendizaje
Reading
Technological Tools
Strategies
Learning
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)