La Tecnología como Estrategia Didáctica en el Fortalecimiento de los Procesos Lecto Escriturales en los Estudiantes de Tercero De Primaria del Colegio Alegría Del Niño del Distrito Riohacha

Taking into account what was affirmed by the Ministry of Higher Education (MEN), where it ratifies that through technologies, significant learning can be developed and promote the different teaching processes. In this sense, the present monographic work, Technology as a Didactic Strategy in the Stre...

Full description

Autores:
Barcinilla Martínez, Treicy Dayana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7139
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7139
Palabra clave:
Escritura
lectura
Herramientas Tecnológicas
Estrategias, Aprendizaje
Reading
Technological Tools
Strategies
Learning
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)