Concepciones, escenarios, tensiones y rupturas en la experiencia como maestra artista en formación de Camila Alarcón en la Licenciatura en educación artística con Énfasis en danza y teatro en 2019-2 y 2020-1

This research monograph consists of carrying out a descriptive analysis of my experience as a Master Artist in Training from the information collected in a specific period of time that shows the process involved in the theoretical-practical subjects within the Bachelor of Arts with an Emphasis on Da...

Full description

Autores:
Alarcón Avendaño, Camila
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4991
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4991
Palabra clave:
Formación
Maestra Artista
Pandemia - Educación Remota
Educación - Análisis - Reflexión - Investigación
792
Training
Master Artist,
Presentiality
Pandemic - Remote Education
Education - Analysis - Reflection - Research
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)