Diseño De Un Modelo De Optimización Del Proceso De Soporte Técnico A Incidentes Informáticos Para La Empresa Net Computadores Ltda.

Technology today is one of the most important elements within an organization, therefore it is important to ensure its optimal operation and continuity of services, given this need, it is imperative to have an adequate management of incidents and requirements, to provide timely and effective solutio...

Full description

Autores:
Ramírez, Gloria, M. N.
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9390
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9390
Palabra clave:
Gestión de incidentes IT, ITSM, soporte, sistemas, marcos de referencia, procesos de servicio.
T41.23
IT incident management, ITSM, support, systems, frameworks, service processes.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)