Relación entre la jornada escolar y los resultados obtenidos en las pruebas SABER 11 para el año 2022 en el área del inglés en la ciudad de Bogotá

Based on the results in English in the SABER 11 tests of 2022 conducted by the Colombian Institute for the Evaluation of the Quality of Education (ICFES), this research conducts a statistical analysis that aims to investigate the relationship between the school day and the results in English. From a...

Full description

Autores:
Dimey Rodríguez Jhon Esteban
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10141
Acceso en línea:
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10141
Palabra clave:
Evaluación
aprendizaje inglés
educación
Assessment
English learning
education
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)