Análisis de la calidad en la prestación del servicio al cliente en la empresa ALPAVISIÓN de la ciudad de Neiva, 2022

Customer service covers a series of activities that are very interrelated offered by a seller, advisor, supplier, among others, in order to obtain a product; this becomes a promotional element of marketing to achieve better productivity in organizations. Some of the factors that affect the positioni...

Full description

Autores:
León Vargas, Yhordan Andrés
Mora Calderon, Oscar Alejandro
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7027
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7027
Palabra clave:
Clientes
Prestación
Servicios
Cambios y transformaciones institucionales
Planificación
Mejoras estructurales
Eficiencia
Satisfacción.
Clients
Provision
Services
Institutional changes and transformations
Planning
Structural improvements
Efficiency
Satisfaction.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)