Análisis del Impacto que generó el uso del E-Commerce en el Sector de las Empresas de comidas rápidas de la Ciudad de Neiva en tiempos de la COVID-19 del año 2020 al 2021
With these changes and these challenges, the need arose to carry out an investigation on the impact of E-commerce in the sector of fast food companies in the city of Neiva in times of COVID-19 from 2020 to 2021, due to that the transformations that were taking place in the economy were evident, and...
- Autores:
-
Losada Reyes, Camilo Alejandro
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7025
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7025
- Palabra clave:
- Emergencia sanitaria, Estrategias
E-Commerce
Pandemia
Empresas
Estrategias
Health emergency
Electronic Commerce
Pandemic
Companies
Strategies
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)