Análisis del Impacto que generó el uso del E-Commerce en el Sector de las Empresas de comidas rápidas de la Ciudad de Neiva en tiempos de la COVID-19 del año 2020 al 2021

With these changes and these challenges, the need arose to carry out an investigation on the impact of E-commerce in the sector of fast food companies in the city of Neiva in times of COVID-19 from 2020 to 2021, due to that the transformations that were taking place in the economy were evident, and...

Full description

Autores:
Losada Reyes, Camilo Alejandro
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7025
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7025
Palabra clave:
Emergencia sanitaria, Estrategias
E-Commerce
Pandemia
Empresas
Estrategias
Health emergency
Electronic Commerce
Pandemic
Companies
Strategies
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)