Estado actual; Medios de promoción digitales en el sector hotelero del municipio de Paipa Boyacá.

This proposal seeks to identify the current state of the use of digital promotion media (social networks and specialized platforms) with a commercial focus for the hotel sector in the municipality of Paipa, department of Boyacá, with the objective of identifying the main aspects of this issue and it...

Full description

Autores:
Diaz Barrera, Luisa Fernanda
Martinez Gonzalez, Marcela Patricia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1717
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1717
Palabra clave:
Marketing Turistico
Plan de Marketing
Redes sociales
Mercadeo
Marketing Digital
Promoción Turistica
Turistic marketing
Marketing plan
Tourist promotion
Digital marketing
Marketing
Social networks
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)