Estado actual; Medios de promoción digitales en el sector hotelero del municipio de Paipa Boyacá.
This proposal seeks to identify the current state of the use of digital promotion media (social networks and specialized platforms) with a commercial focus for the hotel sector in the municipality of Paipa, department of Boyacá, with the objective of identifying the main aspects of this issue and it...
- Autores:
-
Diaz Barrera, Luisa Fernanda
Martinez Gonzalez, Marcela Patricia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1717
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1717
- Palabra clave:
- Marketing Turistico
Plan de Marketing
Redes sociales
Mercadeo
Marketing Digital
Promoción Turistica
Turistic marketing
Marketing plan
Tourist promotion
Digital marketing
Marketing
Social networks
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)