Dimensiones de la Inteligencia Emocional de estudiantes regulares y con discapacidad de la Institución Educativa Juan María Céspedes del Municipio de Tuluá
The role of teachers, counselors, and psychologists is important for improving students' emotional skills and promoting a healthy and conducive learning environment. It is relevant to investigate the behavior of students in relation to their academic peers, including those with special needs fo...
- Autores:
-
Herrera Polo, Ana Mileni
Rivera Rivas, Astrid Yolima
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9419
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9419
- Palabra clave:
- Inteligencia emocional, discapacidad, inclusión educativa, habilidades sociales.
Emotional intelligence, disability, educational inclusion, social skills.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)