Dimensiones de la Inteligencia Emocional de estudiantes regulares y con discapacidad de la Institución Educativa Juan María Céspedes del Municipio de Tuluá

The role of teachers, counselors, and psychologists is important for improving students' emotional skills and promoting a healthy and conducive learning environment. It is relevant to investigate the behavior of students in relation to their academic peers, including those with special needs fo...

Full description

Autores:
Herrera Polo, Ana Mileni
Rivera Rivas, Astrid Yolima
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9419
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9419
Palabra clave:
Inteligencia emocional, discapacidad, inclusión educativa, habilidades sociales.
Emotional intelligence, disability, educational inclusion, social skills.
Rights
openAccess
License
Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)