El conocimiento de la educadora infantil: una aproximación a su construcción
This article is a contribution to reflection on how institutionalized practices in early childhood education have shaped the understanding of Child Educator (ChE) and how it should move to new constructions and understandings. This text show us some investigative movements interested in understandin...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10794
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/297
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10794
- Palabra clave:
- Epistemología
Educadora Infantil
Práctica
Conocimiento del Profesor
Formación
Reflexión
Guiones
Rutinas
Epistemology
Knowledge
Children’s Educator
Training
Practice
Teacher Knowledge
Reflection
Hyphens and routines
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0