Trabajo en equipo: un reto para el aprendizaje basado en retos

The results of the study carried out with 85 first-year chemistry students at Universidad de La Sabana are presented, in which it was sought to identify the perception of students regarding the development of teamwork competence based on Challenge-Based Learning. Two validated instruments were used...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11411
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1187
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11411
Palabra clave:
educación por competencias
trabajo en equipo
aprendizaje colaborativo
aprendizaje basado en retos
química
Competency education
teamwork
collaborative learning
challenge-based learning
chemistry
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0