Una revisión crítica acerca del desarrollo y de la implementación de libros de texto de inglés contextualizados e institucionalizados
This paper shares a reflection based on a qualitative research case study that looked into the pertinence of developing and implementing a six in-house strategy-based English textbook series that combines English for General Purposes (EGP) and English for Specific Purposes (ESP) among undergraduates...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10929
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/581
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10929
- Palabra clave:
- materials development-in-house materials
EFL textbook
English for general purposes
English for specific purposes
learning strategies
theory-practice dual model
desarrollo de materiales
libro de texto de inglés institucional
inglés con propósitos generales
inglés con propósitos específicos
estrategias de aprendizaje
modelo dual
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0