Aplicación de la Metodología Design Thinking para el Diseño y Comercialización de Agendas Personalizadas en la Ciudad de Santa Marta
The present degree work is carried out showing different alternatives of personalized agendas, from the application of Design Thinking, since in the city there are few places that involve the user in the design of their agenda. The objective of this degree work is to apply the Design Thinking method...
- Autores:
-
Ortega Ávila, Daniela Marcela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7736
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7736
- Palabra clave:
- Design Thinking, diseño del producto, comercialización, productividad.
Design Thinking, product design, commercialization, productivity.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)