Percepción y efectos del uso de las TIC en la educación superior: Un análisis comparativo entre educación presencial, híbrida y en línea
This research presents an analysis of three educational modalities used in official institutions with the university as the main focus. We seek to answer the perceptions of student teachers about these modalities, taking into account their previous definition of the face-to-face, hybrid and virtual...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11523
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1771
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11523
- Palabra clave:
- TIC
educación presencial
educación híbrida
educación en linea
campo educativo
ICT
face-to-face education
hybrid education
online education
educational field
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0