Competencias socio-afectivas: una exigencia para el profesor contemporáneo
Unplanned innovations have stemmed fundamentally from the use of new technologies in current societies to lead to new challenges. In this environment where knowledge is an essential in economic exchanges, a reconsideration of the nature of every productive activity is demanded. The school institutio...
- Autores:
-
Moncada Cerón, Jesús Salvador
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5270
- Acceso en línea:
- http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/286
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5270
- Palabra clave:
- permanent learning
life-long learning
autonomous learning
competency
beliefs
teaching tutor
ethics
social commitment
aprendizaje permanente
aprendizaje para toda la vida
aprendizaje autónomo
competencias
creencias
docente tutor
ética
compromiso social
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)