El rol del docente-investigador en el marco de la Investigación formativa
The papermakes a proposalof therole of the teacher-researcher determined by theconceptual and proceduralframeworkof formative researchthatwants to enter thenuclearaspectsofthe research processdevelopedby teachersof the Facultyof Technologyofthe University Distrital Francisco José de Caldas. Understo...
- Autores:
-
Saby, Jorge Enrique
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5281
- Acceso en línea:
- http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/298
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5281
- Palabra clave:
- Research
Training
Role
Teaching
Metacognition
Learning
Reading
Writing
Investigación
Formación
Rol
Docente
Metacognición
Enseñanza
Lectura
Escritura
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)