El rol del docente-investigador en el marco de la Investigación formativa

The papermakes a proposalof therole of the teacher-researcher determined by theconceptual and proceduralframeworkof formative researchthatwants to enter thenuclearaspectsofthe research processdevelopedby teachersof the Facultyof Technologyofthe University Distrital Francisco José de Caldas. Understo...

Full description

Autores:
Saby, Jorge Enrique
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5281
Acceso en línea:
http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/298
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5281
Palabra clave:
Research
Training
Role
Teaching
Metacognition
Learning
Reading
Writing
Investigación
Formación
Rol
Docente
Metacognición
Enseñanza
Lectura
Escritura
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)