Diagnostico Para Establecer La Visibilidad Del Centro Empresarial Huila e de la Cámara de Comercio del Huila

The work contains an investigation to carry out a diagnosis that contributes to better visibility and recognition in the new headquarters of Competitiveness and Business Development of the Huila Chamber of Commerce in the south of the city of Neiva “Huila e, Business Center”. The fundamental purpose...

Full description

Autores:
Ospina Duran, Juan Camilo
Hernández Silva, Angie Dayana
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
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Acceso en línea:
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Palabra clave:
Estrategia
Marketing,
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Empresario
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description The work contains an investigation to carry out a diagnosis that contributes to better visibility and recognition in the new headquarters of Competitiveness and Business Development of the Huila Chamber of Commerce in the south of the city of Neiva “Huila e, Business Center”. The fundamental purpose of this project is to propose an analysis to improve the visibility of the Huila Business Center, of the Huila Chamber of Commerce, as well as to invite the business community of the region to get to know this important center, which was built for the service of Huila businessmen. With technological modernization and the constant evolution of digital ecosystems, it is essential that business organizations of all kinds, adapt to the environment and efficiently adopt the tools available to increase their competitiveness, thus facilitating the achievement of the proposed business and economic objectives.
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Obtenido de https://www.google.com/maps?ll=2.908578,- 75.271923&z=17&t=m&hl=es&gl=CO&mapclient=embed&cid=1622505553009296453instname:Universidad Antonio Nariñoreponame:Repositorio Institucional UANrepourl:https://repositorio.uan.edu.co/The work contains an investigation to carry out a diagnosis that contributes to better visibility and recognition in the new headquarters of Competitiveness and Business Development of the Huila Chamber of Commerce in the south of the city of Neiva “Huila e, Business Center”. The fundamental purpose of this project is to propose an analysis to improve the visibility of the Huila Business Center, of the Huila Chamber of Commerce, as well as to invite the business community of the region to get to know this important center, which was built for the service of Huila businessmen. With technological modernization and the constant evolution of digital ecosystems, it is essential that business organizations of all kinds, adapt to the environment and efficiently adopt the tools available to increase their competitiveness, thus facilitating the achievement of the proposed business and economic objectives.El trabajo contiene una investigación para realizar un diagnóstico que contribuya a una mejor visibilidad y reconocimiento en la nueva sede de Competitividad y Desarrollo Empresarial de la Cámara de Comercio del Huila en el sur de la ciudad de Neiva “Huila e, Centro Empresarial”. El propósito fundamental de este proyecto es proponer un análisis para mejora la visibilidad del Centro Empresarial Huila e, de la Cámara de Comercio del Huila, así como invitar a la comunidad empresarial de la región para que conozcan este importante centro, que se construyó para el servicio de los empresarios huilenses. Con la modernización tecnológica y la evolución constante de los ecosistemas digitales, resulta fundamental que las organizaciones empresariales de toda índole, se adapten al entorno y adopten de manera eficiente las herramientas disponibles para incrementar su competitividad, facilitando de esta manera el logro de los objetivos comerciales y económicos propuestos.Administrador(a) de EmpresasPregradoPresencialMonografíaspaUniversidad Antonio NariñoAdministración de empresasFacultad de Ciencias Económicas y AdministrativasNeiva AlticoEstrategiaMarketing,Entorno digitalCentro empresarialEmpresarioentrepreneurStrategy,MarketingDigital environment,Business centerDiagnostico Para Establecer La Visibilidad Del Centro Empresarial Huila e de la Cámara de Comercio del HuilaTrabajo de grado (Pregrado y/o Especialización)http://purl.org/coar/resource_type/c_7a1fhttp://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85EspecializadaORIGINAL2023_JuanOspina2023_JuanOspinaapplication/pdf1085546https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/947106f5-699f-4b49-8fee-e524da62d03f/download3d74613efc35254aecdb79761a7ee8e6MD512023_JuanOspina_Acta2023_JuanOspina_Actaapplication/pdf684674https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/d06c0b04-7b09-4dbe-863c-2a8036bfee64/download78bcba6bc7a8ad4328f5ff41184d931aMD522023_JuanOspina_Autorización2023_JuanOspina_Autorizaciónapplication/pdf229106https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/3bc7a876-c46f-455e-9a64-a4eb7b6d201e/download39ffef5be5373ffdce299234569a4828MD53CC-LICENSElicense_rdflicense_rdfapplication/rdf+xml; charset=utf-8811https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/4bb424f2-b81c-4c55-92b2-86b727af7d77/download9868ccc48a14c8d591352b6eaf7f6239MD54TEXT2023_JuanOspina.txt2023_JuanOspina.txtExtracted texttext/plain95760https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/afffb500-6bcf-4c6f-bfc2-f260534a063d/download2f7d1edd9c217c9e3bb8796225e62e67MD552023_JuanOspina_Acta.txt2023_JuanOspina_Acta.txtExtracted texttext/plain1248https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/8f1f9ba9-745e-487e-b62b-11e3c7600d81/download9762e61a2611d93e99228bbeab8a4ca8MD572023_JuanOspina_Autorización.txt2023_JuanOspina_Autorización.txtExtracted texttext/plain7529https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/e9621e14-83d1-48ca-9730-ac1488723780/download5dba8f37e4cdb4268e2496473448e394MD59THUMBNAIL2023_JuanOspina.jpg2023_JuanOspina.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg7877https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/6266e41f-7e0e-4c7e-98e3-04abfd71ca8a/download3785516bd5fa377a0877d06fd2c49552MD562023_JuanOspina_Acta.jpg2023_JuanOspina_Acta.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg12566https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/58361286-55e3-4129-81c1-50f0df416de1/download86e487d5c53dd26d809058b919089e20MD582023_JuanOspina_Autorización.jpg2023_JuanOspina_Autorización.jpgGenerated Thumbnailimage/jpeg19798https://repositorio.uan.edu.co/bitstreams/f7308a20-fcaf-4d5b-a47d-aea151d020d1/downloadeb59214903a1e177b0b98a10cd0b0c33MD510123456789/9600oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/96002024-10-09 22:59:12.295https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Acceso abiertoopen.accesshttps://repositorio.uan.edu.coRepositorio Institucional UANalertas.repositorio@uan.edu.co