Diagnostico Para Establecer La Visibilidad Del Centro Empresarial Huila e de la Cámara de Comercio del Huila
The work contains an investigation to carry out a diagnosis that contributes to better visibility and recognition in the new headquarters of Competitiveness and Business Development of the Huila Chamber of Commerce in the south of the city of Neiva “Huila e, Business Center”. The fundamental purpose...
- Autores:
-
Ospina Duran, Juan Camilo
Hernández Silva, Angie Dayana
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9600
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9600
- Palabra clave:
- Estrategia
Marketing,
Entorno digital
Centro empresarial
Empresario
entrepreneur
Strategy,
Marketing
Digital environment,
Business center
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)