Modelo didáctico para la formación del concepto de función de variable compleja mediante la resolución de problemas
Learning to know, to do, to coexist and to be, constitute basic pillars of learning that education must create and develop (Delors, et. al, 1997). There are multiple factors that hinder the teaching-learning process of mathematics, among them: the lack of didactic strategies, methodologies, non-chal...
- Autores:
-
Villarraga Baquero, Beatriz Avelina
- Tipo de recurso:
- Doctoral thesis
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8010
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8010
- Palabra clave:
- Educación
370
education
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)