Aprendizaje de patrones de secuencia, en estudiantes de cuarto grado de primaria a partir de patrones rítmicos
This research study studies the influence of music on mathematics learning, specifically rhythmic patterns on sequence patternsin fourth grade primary schoolstudents, based on Ausubel's (1963) meaningful learning. Therefore, this research monograph contributes to variational thinking and algebr...
- Autores:
-
Gómez Pachón, Lina María
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9121
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9121
- Palabra clave:
- Patrones de secuencia
patrones rítmicos
aprendizaje significativo
pre y post
análisis estadístico
510.10 G633
Sequence patterns
rhythmic patterns
meaningful learning
pre and pos
statistical analysis
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)