Procesos de Autorregulación del Aprendizaje desde el Modelo Cíclico de Zimmerman en Estudiantes de Grado 11° en un Contexto Remoto debido a la Pandemia por el COVID-19.
The following research project aimed to determine the processes of self-regulation of learning before and during the COVID-19 pandemic in adolescents who were studying remotely in 11th grade in 2020 in Colombia. The study was of qualitative methodology and hermeneutic phenomenological design; for th...
- Autores:
-
Gómez Cuellar, Betsabé
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7070
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7070
- Palabra clave:
- COVID-19
Adolescentes
Procesos de autorregulación del aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)