Procesos de Autorregulación del Aprendizaje desde el Modelo Cíclico de Zimmerman en Estudiantes de Grado 11° en un Contexto Remoto debido a la Pandemia por el COVID-19.

The following research project aimed to determine the processes of self-regulation of learning before and during the COVID-19 pandemic in adolescents who were studying remotely in 11th grade in 2020 in Colombia. The study was of qualitative methodology and hermeneutic phenomenological design; for th...

Full description

Autores:
Gómez Cuellar, Betsabé
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7070
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7070
Palabra clave:
COVID-19
Adolescentes
Procesos de autorregulación del aprendizaje
Rights
openAccess
License
Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)