Apreciación de los estudiantes sobre las didácticas que generan aprendizaje significativo en una facultad de psicología

The purpose of this research project is to publicize the appreciation that students have in one program of psychology of Bogotá, Colombia, in relation with the teaching methods to generate a meaningful learning. This research conducted a focus group with a sample to a regular students of the faculty...

Full description

Autores:
Adams Angulo, Jaime Alberto
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2012
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/5271
Acceso en línea:
http://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/287
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/5271
Palabra clave:
significant learning
didactics
teachers
students
aprendizaje significativo
didácticas
docentes
estudiantes
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)