Plan estratégico y reposicionamiento de marca para la empresa amoblarte dedicada a la fabricación de productos mobiliarios en la ciudad de Tunja, Boyacá

This research project will expose the different strategies that were implemented to carry out the repositioning through a marketing plan for the company Amoblarte, dedicated to the manufacture of school and office furniture in the city of Tunja, which has more than 20 years of experience in the manu...

Full description

Autores:
Amaya Alba, Brenda Michell
Gutiérrez Garay, Sindy Yulieth
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7599
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7599
Palabra clave:
Cliente
Posicionamiento
Marketing
Competencia
Diagnóstico
Customer
Positioning
Marketing
Competition
Diagnostics
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)