Plan estratégico y reposicionamiento de marca para la empresa amoblarte dedicada a la fabricación de productos mobiliarios en la ciudad de Tunja, Boyacá
This research project will expose the different strategies that were implemented to carry out the repositioning through a marketing plan for the company Amoblarte, dedicated to the manufacture of school and office furniture in the city of Tunja, which has more than 20 years of experience in the manu...
- Autores:
-
Amaya Alba, Brenda Michell
Gutiérrez Garay, Sindy Yulieth
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7599
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7599
- Palabra clave:
- Cliente
Posicionamiento
Marketing
Competencia
Diagnóstico
Customer
Positioning
Marketing
Competition
Diagnostics
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)