Factores determinantes para la internacionalización de la pyme colombiana por medio de la herramienta del comercio electrónico
The investigation begins with a look at the behavior of e-commerce, highlighting the high size that SMEs have in Colombia along with their sales in recent years and also promote the incorporation of ICT to increase productivity by contributing to the digital economy. Some strategic allies are expose...
- Autores:
-
Duran Archila, Narlly Stefani
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6528
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6528
- Palabra clave:
- Comercio electrónico
Pyme (pequeñas y medianas empresas)
Internacionalización
Procesos
Normativas
382
E-commerce
SME (small and medium-sized companies)
Internationalization
Processes
Regulations
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)