Aprendizaje autorregulado en los estudiantes de décimo grado según el género en la Institución Educativa Juan José Rondón
This study sought to describe self-regulated learning in tenth grade students at the Juan José Rondón Educational Institution, through its motivational components and learning strategies based on the socio-cognitive theory of self-regulated learning. Through the application of the Motivation Questio...
- Autores:
-
Hurtado Hurtado, Wendy Carolina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2263
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2263
- Palabra clave:
- Aprendizaje Autorregulado, motivación, estrategias de aprendizaje, género.
Self-regulated learning, motivation, learning strategies, gender.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)