Aprendizaje autorregulado en los estudiantes de décimo grado según el género en la Institución Educativa Juan José Rondón

This study sought to describe self-regulated learning in tenth grade students at the Juan José Rondón Educational Institution, through its motivational components and learning strategies based on the socio-cognitive theory of self-regulated learning. Through the application of the Motivation Questio...

Full description

Autores:
Hurtado Hurtado, Wendy Carolina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2263
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2263
Palabra clave:
Aprendizaje Autorregulado, motivación, estrategias de aprendizaje, género.
Self-regulated learning, motivation, learning strategies, gender.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)