Estrategias De Marketing Internacional Para El Turismo De Naturaleza En La Ciudad De Villavicencio

The monograph international marketing strategies for nature tourism in the city of Villavicencio, focused on the detection of the situation of the city of Villavicencio in which the participation of nature tourism services is recognized from the infrastructure and logistics that is being developed b...

Full description

Autores:
Díaz Ramírez, Harold Snaider
Wilmer Alexander, Gutierrez Beltrán
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6897
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6897
Palabra clave:
Marketing Digital
Turismo de Naturaleza
Internacional
Sostenibilidad
Digital Marketing
Nature Tourism
International
Sustainability
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)