El cómic, una estrategia pedagógica que fortalece el pensamiento crítico en el aprendizaje de las ciencias sociales, para los estudiantes del Liceo Español Pérez Galdós
This research work seeks to actively and constantly implement the use of comics, as a pedagogical strategy, for the teaching and learning of Social Sciences, in ninth grade students of the Pérez Galdós Spanish High School. In order to enhance the capacity for critical thinking through the image, ana...
- Autores:
-
Guarnizo Gordillo, Adriana Patricia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4934
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4934
- Palabra clave:
- Estrategia pedagógica
Imagen
Comic - aprendizaje significativo
Pensamiento crítico.
370
Pedagogical strategy
Image, comic
Comic - meaningful learning
Critical thinking.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)