Revisión inicial de la literatura sobre la formación de profesores de ciencias naturales desde un enfoque STEAMH en educación secundaria
The STEAMH methodology has aroused the interest of the academic community in recent years due to the impact it can have on educational processes. However, there has been little training of methodologies with this approach, which generates a limited implementation in the didactic and methodological p...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11420
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1391
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11420
- Palabra clave:
- formación docente
metodología
STEAMH
ciencias naturales
educación
Teacher Training
methodology
STEAMH
Natural Sciences
Education
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0