Estrategias de mejoramiento del control administrativo y operativo, que contribuyen con el fortalecimiento de los servicios y la satisfacción de los clientes de American Logistics S.A.S. Yumbo (Valle) 2022.
The main purpose of this degree work is to achieve a significant contribution to the company American Logistics, analyzing each of the causes that generate non-compliance with the promise of service (Quality), through the study of the work and each of the needs detected by the processes of the compa...
- Autores:
-
Molina Zúñiga, Mayra Ginet
Mosquera Mera, Alexandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8542
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8542
- Palabra clave:
- Promesa del Servicio
Incumplimiento
Tiempos
Reprocesos
Indicadores de Gestión
Service Promise
Non-compliance
Times
Reprocesses
Management Indicators
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)