Estrategias de mejoramiento del control administrativo y operativo, que contribuyen con el fortalecimiento de los servicios y la satisfacción de los clientes de American Logistics S.A.S. Yumbo (Valle) 2022.

The main purpose of this degree work is to achieve a significant contribution to the company American Logistics, analyzing each of the causes that generate non-compliance with the promise of service (Quality), through the study of the work and each of the needs detected by the processes of the compa...

Full description

Autores:
Molina Zúñiga, Mayra Ginet
Mosquera Mera, Alexandra
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/8542
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/8542
Palabra clave:
Promesa del Servicio
Incumplimiento
Tiempos
Reprocesos
Indicadores de Gestión
Service Promise
Non-compliance
Times
Reprocesses
Management Indicators
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)