Educación Económica y financiera usando el videojuego Island Saver. Desarrollo de procesos de enseñanza y aprendizaje con estudiantes de grado noveno

The following research monograph has the purpose to assess the effectivness of the videogame "Island Saver" as a didatic tool implemented on the processes of learning-teaching of economy and finance concepts in ninth grade students. The research is supported by a disciplinary framework bas...

Full description

Autores:
Muñoz Moreno, Luis Alciar
Tipo de recurso:
Tesis
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9950
Acceso en línea:
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9950
Palabra clave:
Educación Económica y Financiera
Pedagogía de la coasociación
Educación matemática crítica, Videojuego.
financial education
co-association pedagogy
Critical mathemathics education, videogame.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)