Educación Económica y financiera usando el videojuego Island Saver. Desarrollo de procesos de enseñanza y aprendizaje con estudiantes de grado noveno
The following research monograph has the purpose to assess the effectivness of the videogame "Island Saver" as a didatic tool implemented on the processes of learning-teaching of economy and finance concepts in ninth grade students. The research is supported by a disciplinary framework bas...
- Autores:
-
Muñoz Moreno, Luis Alciar
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9950
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9950
- Palabra clave:
- Educación Económica y Financiera
Pedagogía de la coasociación
Educación matemática crítica, Videojuego.
financial education
co-association pedagogy
Critical mathemathics education, videogame.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)