Estrategia psicoeducativa para el desarrollo del aprendizaje en niños con trastorno por déficit de atención e hiperactividad
In this research the general objective is to identify psychoeducational strategies for the development of learning in children with attention deficit and hyperactivity disorder in the Educational Institution N°10 José Domingo Boscán del Municipio Maicao, the applied methodology was under the qualita...
- Autores:
-
Tovar Hernández Adriana Patricia
Oliveros Dávila Laury Carolina
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10147
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10147
- Palabra clave:
- Estrategias psicoeducativas,
Aprendizaje,
trastorno por déficit de atención e hiperactividad
Psychoeducational strategies,
Learning,
attention deficit and hyperactivity disorder
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)