Estrategia psicoeducativa para el desarrollo del aprendizaje en niños con trastorno por déficit de atención e hiperactividad

In this research the general objective is to identify psychoeducational strategies for the development of learning in children with attention deficit and hyperactivity disorder in the Educational Institution N°10 José Domingo Boscán del Municipio Maicao, the applied methodology was under the qualita...

Full description

Autores:
Tovar Hernández Adriana Patricia
Oliveros Dávila Laury Carolina
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10147
Acceso en línea:
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10147
Palabra clave:
Estrategias psicoeducativas,
Aprendizaje,
trastorno por déficit de atención e hiperactividad
Psychoeducational strategies,
Learning,
attention deficit and hyperactivity disorder
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)