Diseño de una propuesta de comercio electrónico como estrategia de Marketing Mix en la Ferretería San Francisco Ltda.
The present study entitled "proposal of electronic commerce as a market strategy in La Ferretería San Francisco Ltda.", allowed identifying the needs of customers by having a web page that facilitates electronic commerce of the products offered by the Hardware store and proposes strategies...
- Autores:
-
Castro Hidalgo, Mauro Faxsel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6910
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6910
- Palabra clave:
- comercio electrónico, estrategia, mercado, marketing digital, ferretería, sector construcción, clientes.
electronic commerce, strategy, market, digital marketing, hardware store, construction sector, customers.
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)