Diseño de una propuesta de comercio electrónico como estrategia de Marketing Mix en la Ferretería San Francisco Ltda.

The present study entitled "proposal of electronic commerce as a market strategy in La Ferretería San Francisco Ltda.", allowed identifying the needs of customers by having a web page that facilitates electronic commerce of the products offered by the Hardware store and proposes strategies...

Full description

Autores:
Castro Hidalgo, Mauro Faxsel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/6910
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/6910
Palabra clave:
comercio electrónico, estrategia, mercado, marketing digital, ferretería, sector construcción, clientes.
electronic commerce, strategy, market, digital marketing, hardware store, construction sector, customers.
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)