Diseño de un sistema de gestión de calidad bajo la estructura de la ISO 9001 versión 2015 para la empresa Abelpán ubicada en la ciudad de Santa Marta

This investigative work determines the activities necessary to carry out the quality management and standardization of the processes in the bakery company Abelpán in the city of Santa Marta, based on the ISO 9001: 2015 Standard and the guidelines established to carry out the SGC. The project arose a...

Full description

Autores:
Triana Patiño, Erick Jhomar
Rubio Lopez, Gustavo Andres
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4835
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4835
Palabra clave:
Gestión de calidad, Estandarización, satisfacción del cliente, Sistema de gestión
Quality management, Standardization, customer satisfaction, Management system
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)