Geomarketing para la identificación de zonas potenciales en el sector farmacéutico de las localidades de Suba y Usaquén
In any type of business that depends on direct sales to the consumer at a physical point, the concern always arises about how to choose the best location for the commercial premises. Therefore, this document seeks to identify, in a technical and objective way, using geographical tools and measuremen...
- Autores:
-
Ayala Castillo, María Camila
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9085
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9085
- Palabra clave:
- Productos farmaceúticos
Correlación espacial
Sector salud
Modelos de decisión
Pharmaceutical products
Spatial correlation
Health sector
Decision models
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)