Estrategias de enseñanza-aprendizaje empleadas por docentes de la I.E. San Vicente del Distrito Especial de Buenaventura, en estudiantes del grado tercero con bajo rendimiento académico en las áreas de español y matemáticas

The main objective of this research work was to describe the teaching-learning strategies used by I.E. San Vicente of the Special District of Buenaventura, in the students of the third grade whit low academic performance in the areas of Spanish and mathematics. For this, postulates such as those of...

Full description

Autores:
Fajardo Castaño, Angie
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/2303
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/2303
Palabra clave:
Bajo rendimiento académico, estrategias de enseñanza-aprendizaje preinstruccionales, coinstruccionales y posinstruccionales.
Low academic performance, pre-instructional, co-instructional and post-instructional teaching-learning strategies.
Rights
openAccess
License
Attribution-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0)