Apreciación de los estudiantes sobre las didácticas que generan aprendizaje significativo en una facultad de psicología
The purpose of this research project is to publicize the appreciation that students have in one program of psychology of Bogotá, Colombia, in relation with the teaching methods to generate a meaningful learning. This research conducted a focus group with a sample to a regular students of the faculty...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2012
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/10785
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/287
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/10785
- Palabra clave:
- aprendizaje significativo
didácticas
docentes
estudiantes
significant learning
didactics
teachers
students
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0