Propuesta de adopción de marketing digital para la transformación de la empresa Agroalmacen Animals del llano.
Marketing in companies has changed, with social evolution and global paradigms, the traditional concept of marketing has been left aside, where in recent years new terms have been heard and implemented, one of them and perhaps the most important is linked to digital transformation, which goes far be...
- Autores:
-
Rincón Morales, Karol Yesenia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7986
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7986
- Palabra clave:
- Marketing digita
proceso
cadena de valor
mapa de procesos
cadena de suministros
Digital marketing
process
value chain
process map
supply chain
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)