Propuesta de adopción de marketing digital para la transformación de la empresa Agroalmacen Animals del llano.

Marketing in companies has changed, with social evolution and global paradigms, the traditional concept of marketing has been left aside, where in recent years new terms have been heard and implemented, one of them and perhaps the most important is linked to digital transformation, which goes far be...

Full description

Autores:
Rincón Morales, Karol Yesenia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/7986
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/7986
Palabra clave:
Marketing digita
proceso
cadena de valor
mapa de procesos
cadena de suministros
Digital marketing
process
value chain
process map
supply chain
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)