El marco TPACK y la creación de contenidos digitales en las prácticas de aula de docentes de educación básica
TPACK is a framework that guides the appropriate integration of technology in the classroom. The development of digital teaching skills is essential for teachers in the 21st century. The objective of this research was to analyze the technological knowledge of the TPACK framework used by in-services...
- Autores:
-
Guzmán González Javier Ricardo
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/9876
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/9876
- Palabra clave:
- TPACK, competencia digital docente, profesores en servicio, NOOC
TPACK, teaching
digital competence
in-services teachers, NOOC
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)