Aplicaciones del marco DigCompEdu en la formación de docentes de secundaria. Una revisión sistemática de la literatura

The design of curricular proposals for training in digital teacher competencies requires constant updating from global references that comprehensively address the aforementioned competencies. This systematic literature review aims to identify the influence of the DigCompEdu framework in the design o...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11454
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1668
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11454
Palabra clave:
formación de docentes
enseñanza secundaria
educación tecnológica
investigación educativa
revisión sistemática
Teacher education
secondary education
technological education
educational research
systematic review
Rights
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0