Aplicaciones del marco DigCompEdu en la formación de docentes de secundaria. Una revisión sistemática de la literatura
The design of curricular proposals for training in digital teacher competencies requires constant updating from global references that comprehensively address the aforementioned competencies. This systematic literature review aims to identify the influence of the DigCompEdu framework in the design o...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11454
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1668
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11454
- Palabra clave:
- formación de docentes
enseñanza secundaria
educación tecnológica
investigación educativa
revisión sistemática
Teacher education
secondary education
technological education
educational research
systematic review
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0