Models Implemented in Science Teaching: A Systematic Review: Modelos de argumentación aplicados en la enseñanza de las ciencias: una revisión sistemática
Introduction: The purpose of this review paper is to report on the most representative models of argumentation used in the field of science education, as well as a description of their scope and contributions in the last two decades. Methodology: The research is based on a qualitative exploratory st...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11046
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1424
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11046
- Palabra clave:
- Argumentación
educación en ciencia
enseñanza de las ciencias
esquema de argumentación
revisión sistemática
Argumentation
science education
science teaching
argument scheme
systematic review
- Rights
- License
- Copyright (c) 2022 Lida Milena Alvarez Garcia, Álvaro García Martínez