Models Implemented in Science Teaching: A Systematic Review: Modelos de argumentación aplicados en la enseñanza de las ciencias: una revisión sistemática

Introduction: The purpose of this review paper is to report on the most representative models of argumentation used in the field of science education, as well as a description of their scope and contributions in the last two decades. Methodology: The research is based on a qualitative exploratory st...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Article of journal
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11046
Acceso en línea:
https://revistas.uan.edu.co/index.php/papeles/article/view/1424
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11046
Palabra clave:
Argumentación
educación en ciencia
enseñanza de las ciencias
esquema de argumentación
revisión sistemática
Argumentation
science education
science teaching
argument scheme
systematic review
Rights
License
Copyright (c) 2022 Lida Milena Alvarez Garcia, Álvaro García Martínez