Revisión sistemática sobre la animación a la lectura como estrategia pedagógica en estudiantes de secundaria
The article presents an overview of the role played by families in the reading motivation of students and its incidence in school contexts or other learning scenarios. The objective of this systematic review is to identify the importance of family support in strengthening reading skills in elementar...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/11478
- Acceso en línea:
- https://revistas.uan.edu.co/index.php/sifored/article/view/1693
https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/11478
- Palabra clave:
- inclusión educativa
hábito de lectura
relación
padres-escuela
ambiente educacional
Educational inclusion
reading habits
parent-school relationship
educational environment.
- Rights
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0