Diseño de una herramienta basada en estrategias de gamificación para el aprendizaje de niños con Trastorno de Déficit de Atención (TDA) entre 6 y 10 años

In the country there is a high number of children with attention deficit trauma (ADD), this due to the low inclusion and the lack of tools to treat the child. This industrial design project seeks to increase the attention and motivation of children between 6 and 10 years old by carrying out learning...

Full description

Autores:
Salgado Estrada, Sebastián
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1520
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1520
Palabra clave:
Gamificación, herramientas de aprendizaje, tratamiento del déficit de atención, niños, TDA, déficit de atención.
Gamification, learning tools, treatment of attention deficit trauma, kids, ADD, attention deficit trauma.
Rights
closedAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)