Diseño de una herramienta basada en estrategias de gamificación para el aprendizaje de niños con Trastorno de Déficit de Atención (TDA) entre 6 y 10 años
In the country there is a high number of children with attention deficit trauma (ADD), this due to the low inclusion and the lack of tools to treat the child. This industrial design project seeks to increase the attention and motivation of children between 6 and 10 years old by carrying out learning...
- Autores:
-
Salgado Estrada, Sebastián
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/1520
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/1520
- Palabra clave:
- Gamificación, herramientas de aprendizaje, tratamiento del déficit de atención, niños, TDA, déficit de atención.
Gamification, learning tools, treatment of attention deficit trauma, kids, ADD, attention deficit trauma.
- Rights
- closedAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)