Percepción de los docentes hacia el proceso de inclusión de estudiantes con necesidades educativas especiales en aulas multigrado del municipio de Uribia, La Guajira.

The purpose of this study was to identify the perceptions of the elementary school teachers of the Center Ethnoeducativo Rural Integral (CEIR) Katanaman towards the inclusion of boys, girls and young people with SEN in multigrade classrooms. The research included the participation of the 8 professor...

Full description

Autores:
Barliza Ipuana, Jessica
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Antonio Nariño
Repositorio:
Repositorio UAN
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uan.edu.co:123456789/4770
Acceso en línea:
http://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/4770
Palabra clave:
Inclusión
Necesidades Educativas Especiales
Actitud
Percepción
Inclusión
Special Educational Needs
Attitude
Perception
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)